Korisnička podrška

Kupac može platiti kako mu najviše odgovara:

  • kreditnim i debitnim karticama: MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, Diners i American Express (putem T-Com Pay Way sustava).
  • putem usluge Paypal
  • Općom uplatom tj. direktnom bankovnom transakcijom na račun tvrtke
Obavijest o potvrdi narudžbe poslat ćemo na e-mail adresu kupca.

Kako plaćam ako imam promotivni kod?

Promotivni kod se unosi u procesu kupovine u polje za unos koda nakon čega se izračun košarice smanjuje za popust definiran kodom. Potom plaćanje izvršite odabranim načinom.

Kako se plaća putem kartica?

Naručene proizvode moguće je platiti kreditnim i debitnim karticama MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, Diners i American Express putem T-Com Pay Way sustava. Obavijest o potvrdi narudžbe poslat ćemo na Vašu e-mail adresu. Obročno plaćanje omogućeno je korisnicima koji kupovinu obavljaju putem American Express kartice i Diners kartice. Moguće je plaćanje na 2-6 rata beskamatno za American Express i 2-12 rata bezkamatno za Diners

Je li moguće plaćanje na rate?

Obročno plaćanje omogućeno je korisnicima koji kupovinu obavljaju putem American Express ili Diners kartice: moguće je plaćanje na 2-6 rata bez kamata za American Express moguće je plaćanje na 2-12 rata bez kamata za Diners

Odabrao/la sam plaćanje kreditnom ili debitnom karticom i stigao mi je e-mail koji kaže da su sredstva na kartici rezervirana, ali transakcija još nije provedena. Što to znači?

Dok se ne utvrdi da je naručeni proizvod zaista raspoloživ, transakcija neće biti provedena, tj. ništa neće biti naplaćeno s kartice koju ste unijeli prilikom kupovine. Tek kada administrator utvrdi da je proizvod dostupan, autorizirati će transakciju i sredstva će biti skinuta s Vaše kreditne ili debitne kartice. Na taj način se želimo osigurati da ne naplatimo nešto čega trenutno slučajno nema u našem web shopu.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biti će izvršena u hrvatskim kunama. Iznos za koji će biti terećena vaša kreditna kartica se dobiva kroz konverziju cijene iz eura u hrvatske kune prema važećoj tečajnoj listi Hrvatske Narodne banke. Prilikom naplate vašom kreditnom karticom isti se iznos pretvara u lokalnu valutu. Kupca prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara. Kao rezultat pretvaranja cijene, postoji mogućnost male razlike iznosa u odnosu na originalnu cijenu istaknutu na našoj internetskoj stranici. Naručenu robu dostavljamo na adresu kupca putem usluge hpekspres Hrvatske pošte unutar 10 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala ako se radi o dostavi unutar Republike Hrvatske. Vrijeme dostave paketa izvan granica Republike Hrvatske može varirati između 6 -20 radnih dana. U slučaju da je isporučeni proizvod različit od onog kojeg je kupac naručio i platio, ovlašten je i dužan obavijestiti nas o pogrešnoj isporuci te ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, koji će mu biti dostavljen u roku 8 dana od zaprimanja obavijesti. Ukoliko to nije moguće, kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda te cijene dostave i eventualno naknadu troškova povrata pogrešno isporučenog proizvoda ukoliko BONBON KARLA d.o.o. nije u mogućnosti organizirati njegovo preuzimanje. Također, kupac je dužan bez odlaganja vratiti pogrešno dostavljeni proizvod na našu adresu BONBON KARLA d.o.o. za usluge, Franje Žigrovića 5, 10 000 Zagreb

Koliki je iznos dostave?*

Točan trošak dostave možete izračunati na stranici Hrvatske pošte https://www.posta.hr/hrvatska-posta-cjenik-online/262 https://www.posta.hr/UserDocsImages//posta/Dokumenti/Cjenici/2018/hpekspres-Cjenik-s-pdv-om-od%2001.01.2018-R1.pdf *Za narudžbe unutar Europe trošak dostave iznosi 15 eura , dok je trošak za sve ostale zemlje izvan Europe 20 eura.

Što ako je paket koji mi je dostavljen oštećen? Jesam li ga dužan preuzeti?

Ako primjetite da je paket oštećen niste ga dužni preuzeti već možete zatražiti novu pošiljku. O tome nas je potrebno obavijestiti na e-mail adresu info@bonbonkarla.hr

Što ako nisam na adresi dostave kada dođe dostavljač?

Dostavljač će Vam na adresi dostave ostaviti potvrdu s kojom paket možete preuzeti u najbližem poštanskom uredu Hrvatske pošte. Svoj najbliži poštanski ured možete pronaći na ovom linku: https://www.posta.hr/pretrazivanje-postanskih-ureda/263 Ukoliko paket ne zaprimite u roku od 8 dana, obavezno nas kontaktirajte na info@bonbonkarla.hr kako bismo čim brže ušli u trag pošiljci.

Nakon koliko vremena mogu očekivati da će naručeni proizvod biti dostavljen?

Proizvod će biti dostavljen u roku od maksimalno 8 radnih dana nakon što zaprimite e-mail obavijest u kojoj piše da je paket poslan. Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci, ali artikle šalju o svom trošku. Zamjena robe moguća je unutar 14 dana od primitka pošiljke. Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na info@bonbonkarla.hr. U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod potom vraća na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži, napravit ćemo zamjenu. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nenošena i neoštećena), kupac će morat platiti poštarinu u iznosu od 35,00 kn za narudžbe unutar Republike Hrvatske odnosno 15,00-20,00 eura za narudžbe izvan granica Republike Hrvatske kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu. Ako kupac artikl mijenja za artikl veće vrijednosti, najprije će trebati uplatiti iznos razlike na naš račun. Izravne troškove zamjene robe morate snositi sami.

Imaju li svi kupci pravo na zamjenu?

Pravo na zamjenu proizvoda imaju svi kupci na sve artikle. Zamjenu morate zatražiti u roku od 14 radnih dana od primitka paketa. Povrat i zamjena robe mogući su samo uz predočenje računa.

Može li se proizvod kupljen u BONBON KARLA web shopu zamijeniti za drugi?

Može. Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na info@bonbonkarla.hr . U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude.

Može li se proizvod kupljen u BONBON KARLA web shopu zamijeniti za skuplji?

Može! Potrebno je kontaktirati nas na info@bonbonkarla.hr kako bi ste dobili upute za izvršenje uplate razlike između dva iznosa.

U kojem roku je potrebno zatražiti zamjenu proizvoda?

Zamjena proizvoda mora se zatražiti u roku od 14 dana. Primili ste kupljeni proizvod, ali primjećujete da je oštećen? Obratite nam se! Ako kupac nije zadovoljan/na robom kupljenom u BONBON KARLA web shopu ima pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Pošaljite nam e-mail s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na info@bonbonkarla.hr . U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, kupac mora platiti poštarinu u iznosu od 35,00 kn za narudžbe unutar Republike Hrvatske odnosno 10,00-15,00 eura za narudžbe izvan granica Republike Hrvatske kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?

Reklamaciju ste dužni uložiti u zakonskom roku od 15 dana.

Ako primijetim da je proizvod koji sam kupio/la oštećen mogu li ga vratiti?

Naravno! Ako niste zadovoljni robom kupljenom u BONBON KARLA web shopu, imate pravo na reklamaciju u zakonskom roku od 15 dana. Prigovor možete poslati na e-mail adresu info@bonbonkarla.hr s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na info@bonbonkarla.hr U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Prema pravilima EU-a trgovac mora popraviti ili zamijeniti robu, sniziti joj cijenu ili vam vratiti novac ako je roba koju ste kupili neispravna, ne izgleda ili ne funkcionira onako kako je prikazano u oglasu. Ako ste robu ili uslugu kupili putem interneta ili izvan trgovine (telefonski, poštanskom narudžbom ili od trgovačkog putnika), imate pravo i otkazati i vratiti tu narudžbu u roku od 14 dana, iz bilo kojeg razloga i bez obrazloženja. Ovo razdoblje od 14 dana naziva se i “Razdoblje razmišljanja”. Svi proizvodi prikazani na web shopu bonbonkarla.hr su jedinstveni proizvodi izrađeni po narudžbi. Iz navedenog razloga gore spomenuto “Razdoblje razmišljanja” se ne primjenjuje na kupovinu u webshopu www.bonbonkarla.hr ZAKONSKA REFERENCA: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_hr.htm